Srpska Nacisticka Strava

Iz dnevnika jednog modernog gimnazijalca

” Danas sam dobio keca ko vrata. I obećali su da će me izbaciti iz škole. Bez veze…

Profesorka Istorije me pitala sta je to SNS. I ja nikako da se setim. Ponedeljak je. Vikend uvek ostavi posledice ponedeljkom na moje budjenje. Uvek mi loše radi mozak ponedeljkom. A onda je ona počela da mi pomaže..

Sr…Sr..

A daaaaa

Srpski  -uzviknuh srećan što sam ubo prvu reč.

“E sad to u ženski rod.” – reče nasmejana profesorka.

“Srpska”. – uzviknuh i razbudih se istog trena.

“To ! Bravo. Znala sam da te reba samo malo pogurati ” – reče profesorka. Našoj zajedničkoj sreći ne beše kraja.

” Ajmo sad druga reč ” – nastavi carica ” Na, na… na.. na… ”

Znao sam da je ne smem razočarati..

” Na, na…” ubadao sam kolutaući po glavi i mozgom i očima. Znao sma da je ne smem razočarati.

” Na.. na”

” Na.. na…”

” Ako pogodiš ovu reč odmah trojka ” obeća mi da me stimuliše.

” Ako kažem obe reči “?

” Petica, i ideš ranije sa časa ” – gotovo da se zaklela

I dok sam ja nagomilavo ” na, na, na…” Paja štreber iza mene poče da šapuće :

” 100 Muslimana za jednog Srbina”

” Znam ! ”

” Reci, delijo ” – poskoči profanka

” Nije delija, on je grobar ” – dodade Baki pored mene

” Reci “… bi nestrpljiva ” I petica je tvoja ”

” Srpska Nacistčka Strava ”

” Yeaaah… skoči Baki ” To care ”

Odjednom profanka zaćuta. Vilica joj pade. Isturi glavu prema meni, kao kad se čoveku zamuti pred očima, pa da bolje vidi. Odjednom kao kad se mojoj babi sroza šećer u krvi. Poblede. Nisam verovao kolko sam je oduševio…

” Molim….?” poče da otvara usta kao ribica na suvom ” Kako… srpska nacistička strava…Objasni.. joj…”

” Pa lepo.. neko je iz te stranke, još 1995, tražio da se ubije 100 Muslimana za jednog Srbina. Uzor su dogmatski verovatno našli u konceptu Hitlerovog srpskog rešenja: 100 Srba za jednog Nemca. Pa ko voli nek izvoli.

Ona je več počela da mlatara rukom, i koluta očima, skljokavši se na stolicu. Tražila je vazduh i da otvore prozor i vrata.  Bila je definitivno rasturena mojim odgovorom.

Kao udovica posle seksa….

A onda sam hteo da je još više oduševim pa sam dodao…

” Eeeee,  kad je Hitler bio bio član SNS – a …. ihaaaahhhaj…

E tu ju je moj uspeh definitivno dotukao. Pala je kao pokošena. Morali su i Hitnu da zovu.

No samo koji trenutak ranije uspela je da mi upiše keca…

Ne kapiram zašto. Ma nije ni važno. Važno je da se oporavila. Kad se vrati razjasnićemo to oko Hitlera I SNS. A možda joj se javim i emailom….

Leave a Reply

