Twitteruša Karleuša Tvituje Očaj

Lepo je biti razapetPIŠE: Saša MILOŠEVIĆ

Autobusi bez klime na 40 Celzijusovih; u apotekama lekova još samo za meseca dana; milion nezaposlenih sa tendencijom daljeg rasta u hvatanju afričkih proseka; mostovi pretrpani potencijalnim samoubicama; maloletnička prostitucija cveta, dok crkveni velikodostojnici jebu momke, u pauzama izmedju finansijskih malverzacija;nevin covek, leži u zatvoru jer je ubio prvovalnika u sopstvenom domu;

A Srbija ?

Srbija se bavi neuspelim digitalnim cirkusom “ufiksirane” i ” ufurane “multimedijalne zvezde” Jelene Karleuše, pokusavajući da ipak utvrdi da li je travu, na Ušću, izgazilo 10.000 ili 40.000 dece koju su mame i tate pustile na žurku samo zato što su karte bile besplatne, da deca uvate malo čistog vazduha, a uz to tu su svi na jednoj gomilici, pa ih je lako pokupiti posle priredbe i razvesti kućama.

U pauzama svog Twitter očaja koji se najbolje manifestuje time što blokira sve ove koji je ne podržavaju u njenoj sopstvenoj paranoji da je održala koncert milenijuma, i sama Twitteruša Karleuša se pita zar Srbija nema prečih problema od njenog očigledno neuspelog piknika na travi. Sada već izgaženoj. Čudno, da se to nije pitala dok je taj isti narod “terorisala” svojim višemesečnim marketingom Viva la Diva, koji se po Lukasovom proročanstvu zaista pretvorio u Viva La Njiva.

I tada je narod bio u istim sranjima u kojima je i sada.

A kad smo kod Lukasa ( kojeg lično ne volim jer mi se čini da svojim (post)narkomanskim skečevima medju svojom publikom (ne)svesno mobiliše nove klijente srpskih narko dilera) on je najbolji indikator da se mržnja uvek olupa o glavu onog koje je producira.

A Karleuša u tome nije oskudevala pre koncerta. “Pljuvala” je njega, “pljuvala” je Cecu ( svoju večitu rak ranu), “pljuvala je ovog, “pljuvala” je onog. Bila je ubedjena da je ona svetska zvezda i da će sve njene falinke da pokriju Duškove pare ( Duško je njen muž, jedan fubaler). Očigledno ili Duško nije investirao dovoljno u svoju Divu ili je “Diva La Mržnja” investirala previše mržnje u celu priču.

Pre će biti ovo drugo.

A ona, nikako to da shvati.

A i kako bi mogla kad je permanentno okružena ljudima koji je, bar na Twitteru, podupiru u njenim gotovo maloumnim idejama da je koncertom rasturila Balkan, iako je sudeći po sopstvenim Twitter reakcijama jedino ona mentalno rasturena kao nevina mlada posle prve bračne noći.

Ona je sjebala samu sebe i bez kurca. Samo sa jezikom, koji je ovog puta radio u pogrešnom smeru.

Marija Šerifović, pravo iz Nice, nazvala je javno ljude stokom samo zato što se usudjuju da kritikuju Karleušin koncert. Zeljko Joksimović smatra da treba da se poštuje njen trud. Pa kad vidi kolko se trudila što joj nije do sada napisao neku pesmu. Pa kad počne da “krči” kao da ima gas masku dok “peva”, onda nek je on nagradi pohvalom za trud.

” Ne ljudi nisu stoka, ali su neljudi” odgovara Karleuša, pokušavajući da ublaži Serifovićkine neuravnotežene reči, iako i sama na svom Twitteru ima toliko fanova “neljudi” koji vredjaju, pljuju, psuju. No ni jednog od njih ne blokira.

Blokira one koji misle drugačije od nje. One koji misle pozitivno. Ja sam jedan od njih, ali ne kao fan ( daleko bilo, bio bi mi to prvi alarm da me hvata demencija i atrofija mozga ) već kao novinar koji se nije složio sa njenom konspirativnom teorijom.

Naljutila se jer sam je podsetio da je 40.000 dečurlije njena slobodna procena, ali i ako se uzme da je ( malo i verovatno) tačna, i to je malo “posrnulih duša” sobzirom da je karte delila za džabe.

Da je Ceca delila besplaten karte sjatilo bi se pola Balkana u Beograd. E, tu sam blokirao njeno strpljenje, a ona je “blokirala” mene. Kao pravi Twitter demokrata.

A da, u “blokiranje” mi je uračunala i to što sam njen koncert nazvao debaklom. I tada je priznala da je Maki bila u pravu što je rekla to što je rekla. ( Ta Maki je najaviljivala svetsku karijeru posle albuma snimljenog u Švedskoj, ali ju je napravila baš kao i što je Karleuša napravila karijeru u Grčkoj i na Kipru. Uz put, Maki je počela da gubi i fanove zbog toga što je ljude nazvala stokom ).

Poželela je Karleuša da zaigra na grobu novinara “Kurira”, jednog mladog, predobrog, prepametnog,, preobrazovanog i vrlo talentovanog momka koji se “usudio” da metaforčiki observira kako je Ušće groblje njene karijere?

Pa zaista, zar umišljeni mit Kareluša nije upravo sahranjen na tom besplatnom izletištu gradjana Beograda? Poput krajputaša….

Ona je sa druge strana iskazala apsolutnu nemetaforičku morbidnost svog karaktera. Bila je to najiskrenija ekspresija zla koje se godinam gnezdilo u njoj. Neuspeh na Ušću ga je izbacio na površinu.

No, da ne poznajem ovog mladog kolegu ne bi mi bilo žao Kurira ni najmanje.

Taj isti Kurir je od Karleuše napravio ” kolumnistu”, te joj dao krila da u maksimalnom mlazu svojevremeno piša po novinarima izazivajući ih na megdan. Svi su bili “kurtoni” samo ona “mačka” je umela da piše. Zahvaljujući Kuriru, mučenica i dan danas na svom Twitteru misli da je “kolumnista”. Kurir joj dao snagu da poveruje da je “ekspert za tiraže” a Olja Bećković prostor i pokušaj rejtinga da “zakevće” na urednika NIN-a i ostale prisutne u studiju koji su ćutali i slušali. Ona je najzad imala svoj “Opinion”.

E pa eto, hrani psa da te ujede

Danas se traži pomoć UNS-a, NUNS-a, crkve, psihologa i psihijatara kako bi se zaustavio ” umišljenom slavom predopingovan stvor”. No mala vajda. Ona i dalje laje na Twitteru. I ona pokušava da se brani “stilskim figurama”, ali njena metaforika otvoreno prelazi u pretnje. Ona bi to kao policijsko dete trebala da zna. Dete onog istog, nekada vrlo rangiranog Kareluše, koji je hapsio Cecu. Ili je možda policijskoj deci dozvoljeno da budu “osma sila” te da prete otvoreno “sedmoj sili”.

Jelena se ljuti što su je mediji razapeli. Pa zar ona ne voli da bude razapeta? Zar se nije već slikala razapeta na krstu? Na kraju, nije li i ona razapinjala druge? Najviše i najčešće Cecu, koja je za razliku od Twitteruše Kareluše, medijski profitirala na tome jer spoznala kako je lepo biti razapet. To kaže i u svom novomm potencijalnom hitu na kojem joj je Karleuša izjavila najsrdačnije saučešće:” Nek mi se smeje svet, lepo je biti razapet….

Ipak, realan je strah novinara za sopstvenu bezbednost posle njenih najava da bi želela da igra na novinarskom grobu. Vrlo relan znajući da izabranici njenog srca nikada nisu pripadali visoko ili srednje intelekutalnim krugovima te su kao takvi,sa vrlo lakim okidacima u glavi, bili i ostaju spremni da učine sve za nju, njenu ljubav i marketing koji dobijaju pored nje.

Medjutim, ja lično ne verujem u priče da je svojevrmeno “gepekovala” novinare. Ne izgleda baš tolko brutalno. Više izgleda ženski zlobno i pakosno. A osim toga,s a onolikm noktima teško da bi uspela da gepekuje i pile u zamrzivač.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s